Kouvoilla taas tappiollinen reissu

Mestari-Kouvot teki koripallon SM-sarjassa toisen peräkkäisen tappiollisen reissun pääkaupunkiseudulle, kun Vantaan Pussihukat otti perjantaina selvän voiton 86-69 (35-32) numeroin.

Keskiviikkona Kouvot kävi häviämässä Hongalle ja perjantain ainoassa pelissä PuHu oli lopulta yllättävän ylivoimainen. Kotijoukkue karkasi kolmannella
jaksolla, joka päättyi 30-14.

– Saimme puolustuksemme toimimaan hirveän hyvin ja tuotimme Kouvojen pelinrakentelulle vaikeuksia käymällä pallon ylöstuojaan tiukasti kiinni.
Voitimme neljän minuutin jakson 17-0 ja siihen peli ratkesi, tiivisti PuHun valmentaja Tomi Kaminen ratkaisuhetket.

Kaminen nosti esiin seitsemän pistettä tehneen oululaiskasvatin Jyri Laakson, joka tuurasi hyvin PuHun pitkiä miehiä. Voittajien tehokkain oli Philip Hickey 16 pisteellä ja 10 levypallolla. Kouvojen tehomieheksi nousi Jermaine Dearman 18 pisteellään.

(STT)

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/sparliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,