Martinlaakson koululla pelatussa 16-vuotiaiden poikien SM-sarjan ensimmäisessä finaalissa KTP voitti PuHun 74-90 (36-42).
PuHu pysyi aivan loppuun asti iskuetäisyydellä ja vantaalaiset olivat vielä päätösneljänneksellä yhden pallonhallinnan päässä.
KTP:n tehonelikko oli Tuukka Kiviharju (21/4/4 riistoa), Antti Turtiainen (19/3), Sebastian Schales (21/9) ja Alfred Pitkänen (12/11/5 syöttöä). PuHun tehokkain oli Andrej Pavlovic (34/18/4 torjuntaa).
Pronssiottelussa Pitkäjärven liikuntahallilla, Kangasalla, YMCA Tampere KU juhli voittoa, kun HNMKY kaatui 65-42 (36-20).
YMCA nousi keulille jo avausneljänneksellä, kun tamperelaiset jättivät HNMKY:n vain 7 pisteeseen.
YMCA:n tehokkain oli Manu Honkaniemi (9/9/5 syöttöä) ja pistekärki Niko Tuovinen (17/7). HNMKY:n ykkönen oli Paavali Laajasalo (15/2/5 riistoa).
16-vuotiaiden tyttöjen SM-sarja

16-vuotiaiden tyttöjen SM-sarjan finaalien ensimmäisen ottelun vei nimiinsä Helsingin NMKY, joka voitti Tapiolan Hongan Namika Areenalla 49-43 (21-29).
Namika sai ottelun haltuunsa lopullisesti päätösneljänneksellä, jolla kotijoukkue sai pidettyä Hongan vain 9 pisteessä.
HNMKY:n pistenainen oli Ida Honkanen (20/7/7 riistoa). Hongan kärkinimi taas oli Anna Rissanen (13/8/3 torjuntaa).
Pronssiottelussa Matinkylän liikuntahallilla Tampereen Pyrintö voitti Espoo Basket Teamin 66-73 (37-40). EBT pääsi vielä päätösneljänneksellä tasoihin, mutta Pyrintö onnistui viimeistelemään pelin vieden viimeiset 10 minuuttia 11-20.
Pyrinnön tehokkaimmat olivat Alina Nikkilä (17/15/6 riistoa/5 torjuntaa) ja Senni Toljamo (15/7/8 syöttöä/6 riistoa). EBT:n tehokkain oli Kenisha Omoriotiomwan (22/10).
