LePy ja JBA tasoittivat naisten I divisioonan puolivälierissä

Naisten I divisioonan puolivälierissä pelattiin tänään kaksi ottelua, joissa Leppävaaran Pyrintö ja Jyväskylä Basketball Academy onnistuivat tasoittamaan ottelusarjansa tilanteeseen 1–1.

LePy vei pidemmän korren vähäkorisessa Espoon paikalliskamppailussa, Leppävaaran liikuntahallilla, Espoo Basket Team II:sta numeroin 59–49.

LePyn pistekärki oli Miisa Pylkkänen (15/2). EBT:n pisteykkönen taas oli Emili Melnikova (16/2/5 syöttöä).

Ottelusarja on nyt 1–1, joten välieräpaikka ratkaistaan kolmannessa ottelussa.

> Ottelutilastot

Jyväskylässä JBA oli niukasti parempi Torpan Pojat II:ta vastaan numeroin 72–67. ToPo piteli hyppysissään johtoasemaa päätösneljänneksellä, mutta JBA kykeni nousemaan lopussa ohitse.

JBA:n pistekaksikko oli Moona Hämäläinen (23/14) ja Pihla Jaatinen. ToPon pistekärki oli Kira Kaivos (14/13).

Myös tämä ottelusarja on tilanteessa 1–1, ja välieräpaikka selviää kolmannessa ottelussa.

> Ottelutilastot

Päivitetty