Loimaan liigajoukkueen nimeksi Loimaa Bisons

Viime keväänä miesten I divisioonan finaaleissa Lapuan Korikobrat otteluvoitoin 3-2-kukistanut ja nousua Korisliigaan juhlinut Loimaan Korikonkarit pelaa liigaa kaudella 2011/12 nimellä Loimaa Bisons.

”Biisonibuumi” on ehdolla Vuoden urheilumarkkinointiteoksi, jonka lisäksi Bisonsilla on lusikkansa sopassa Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki -äänestyksessä sekä urheilutoimittajien palkintokategorioissa.

Uuden nimen myötä joukkueelle haetaan uudenlaista imagoa ja Loimaa Bisonsista on tarkoitus synnyttää brändi, jota käytetään moninaisin tavoin erityisesti joukkueen markkinoinnissa, kerrotaan Bisonsin verkkosivuilla.

Bisonsin edustusjoukkueella on voimassa sopimukset tulevasta kaudesta Jeb Iveyn, Ryan McDaden, Clifton Jonesin, Mikko Koiviston, Matti Nuutisen, Jani Kivisen sekä Eero Aaltosen kanssa. Joukkuetta valmentaa Greg Gibson. Lisäksi joukkueeseen tekee syyskuussa vierailun Ron Artest, joka palkittiin NBA:n parhaana puolustuspelaajana kauden 2003/04 päätteeksi.

Bisonsin uusi verkkosivusto rakentuu ja täydentyy kesän kuluessa.

Lisätietoja: Bisonsin verkkosivut

Päivitetty

Henkilöt