LoKoKo Bisons juhlii miesten I divisioona B:n voittoa

Loimaan LoKoKo Bisons otti torstaina kolmannen voiton Helsingin NMKY:stä miesten I divisioona B:n finaaleissa. 97–70-voitolla loimaalaiset pääsivät juhlimaan sarjan mestaruutta ja nousua I divisioona A:han.

Brandon Norfleetin hurja vire auttoi LoKoKo Bisonsin Divari-B:n voittoon.

LoKoKo Bisons on miesten I divisioona B:n kauden 2017/2018 mestari. Joukkue pääsi juhlimaan kärkitulosta kaatamalla torstaina Helsingin NMKY:n kolmatta kertaa finaalisarjassa. Kauden päätösottelun lukemiksi merkittiin 70–97 (35–46).


LoKoKo Bisons piti ottelua näpeissään läpi illan. Joukkue pystyi pitämään hyökkäyspelinsä askeleen isäntiä edellä, eikä HNMKY onnistunut enää päätösjaksolla haastamaan vieraita korinteossa piste-eron venyessä yli 20:een loppulukemiksi.


LoKoKo Bisonsin pistekoneena pirteän heittoillan aikana toimi Brandon Norfleet, joka säkitti 31 pistettä täydentäen tupla-tupla-tilaston 10 levypallolla. Myös Joshua Caldwellin (19/8/3) ja Juho-Matti Henttosen (14/8/3) heittokäsi kävi kuumana. Helsinkiläisten riveistä suurinta haastetta vieraiden puolustukselle tarjoilivat Sami Tahvanainen (15/5/1), Arsene Towa (12/5) sekä Tuure Takala (11/4/4).


LoKoKo Bisons saa voiton ansiosta hakea paikkaa ensi kaudeksi miesten I divisioona A:han.


Ottelutilastot: HNMKY–LoKoKo Bisons

Päivitetty