LrNMKY erotti Hunterin ja Wagnerin

Suomen mestaruutta puolustava ja joulukuussa toisen peräkkäisen Suomen cupin voittanut Lappeenrannan NMKY on irtisanonut pelinjohtaja Lucious Wagnerin ja laituri Andrew Hunterin sopimukset, kertoo sanomalehti Etelä-Saimaan verkkopalvelu.

LrNMKY-luotsi Mika Turunen ei ole ollut tyytyväinen Wagnerin ja Hunterin joulutauon jälkeisiin esityksiin.

Amerikkalainen Wagner ehti pelata Korisliigassa 27 ottelua 13,6 pisteen ja 3,0 syötön keskiarvoilla. Kanadalainen Hunter kirjautti keskiarvoikseen 26 pelissä 11,3 pistettä ja 4,7 levypalloa.

Lappeenranta etsii parhaillaan korvaajia. Joukkueen seuraava ottelu on keskiviikkona, jolloin se kohtaa vieraissa Team Componentan.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,