Lloyd korvaa Aura Basketissa kotimatkalle passitetun David Applen. Aura Basketin toinen vahvistus on viime kaudella Ruotsissa pelannut Boakai Lalugba.
Viimeksi Luke Lloyd on pelannut Suomessa kaudella 2001-02, jolloin hän edusti Korihaita. SM-Koriksen 21 ottelussa syntyi keskiarvot 9,4 pistettä, 16,0 levypalloa, 1,95 riistoa ja 1,95 heitontorjuntaa. Edeltävällä kaudella Lloyd voitti SM-Koriksen levypallokuninkuuden 15,0 irtopallon keskiarvolla. Hyvinkään Pontevaa Lloyd edusti I divisioonassa pelikaudella 1999-00.
Lloydilla ei ole sarjakokemusta viime kaudelta, sillä hän ehti jo siirtyä ns. normaaliin työelämään Suomen-visiittiensä jälkeen. Lloyd on kuitenkin pitänyt kuntoaan yllä pelailemalla paikallisia kesäliigoja Yhdysvalloissa.
SM-Koriksen kausi käynnistyy reilun puolentoista viikon päästä, lokakuun toisena viikonloppuna (9.-10.10.), jolloin pelataan kuusi ottelua.
Lisätietoja: /sarjat_tulokset/miesten_sm-koris/