– Tänään meillä oli toivottavasti kisojen ainoa huonompi puoliaika, joka kostautui meille. Toisella puoliajalla saimme hieman juonesta kiinni ja aloimme pärjäämään etenkin levypalloissa, Nuutinen summaa.
– Nyt täytyy ruveta keskittymään huomiseen Venäjä-otteluun ja huomenna otamme avausvoittomme.
Katso koko Matti Nuutisen videohaastattelu
Lisätiedot: Israel juoksi Susijengiltä tassut alta
