Saadakseen oikeuden pelata sarjassa tulee joukkueen täyttää villikortin ja sarjalisenssin myöntämisen ehdot sekä olla sarjalisenssiyksikön tekemän villikorttirankingin 1. Villikortit myöntää liittohallitus kesäkuun 23. päivänä pidettävässä kokouksessa.
Sarjoista pudonneille seuroille sekä II divisioonissa pelanneille joukkueille on 23.4. lähetty kirje koskien villikorttihakemusta. Seurojen tulee toimittaa allekirjoitettu villikorttihakemus sekä siinä pyydetyt selvitykset 15.5.2020 mennessä.
Lisätietoja villikorttijärjestelmästä ja niiden hakemisesta antaa kilpailujohtaja Tom Westerholm (tom@basket.fi / 044-5674426).
