Naisten ja miesten I divisioonan karsinnat peruutettu – molempiin sarjoihin myönnetään kaksi villikorttia

Liittohallitus hyväksyi keskiviikkona 16.2.2022 pitämässään kokouksessa aikuisten pääsarjaryhmän esityksen naisten ja miesten I divisioonan karsintojen peruuttamisesta kilpailuvuonna 2021-22. Tämä tarkoittaa sitä, että kilpailuvuodeksi 2022-23 molempiin sarjoihin on myönnettävänä aiemman yhden (1) villikortin sijasta kaksi (2) villikorttia.

Edelleen molemmista sarjoista sarjan viimeinen – naisten I divisioonassa runkosarjan 13. ja miesten I divisioona B:ssä putoamisvälierän hävinnyt – putoaa alueelliseen II divisioonaan. Sarjasta pudonnut joukkue voi kuitenkin hakea villikortilla sarjapaikkaan kilpailuvuodeksi 2022-23.

Villikorttia koskevat tiedustelut:

Tom Westerholm, kilpailujohtaja
+358 44 567 4426
tom.westerholm@basket.fi

Päivitetty