Pohjoisen Seurapäivillä hyvä osanotto

Pohjoisen alueen Seurapäivät kokosivat seurojen edustajia Ouluun pe-la 17.-18.5.2019.

Pohjoisen alueen seurapäivät pidettiin Oulussa pe-la 17.-18.5.2019. Mukana olikin lähes kaikki nuorisotoimintaa järjestävät seurat (23 henkilöä).
Lisäksi liitosta oli mukana toimitusjohtaja Ari Tammivaara.
Perjantaina Seurapäivien aluksi palkittiin ansioituneita henkilöitä:
Pronssisen ansiomerkin saivat Ylivieskan Kuulan Kari Niskanen, Markus Salmela, Janica Seppänen sekä RoNMKY:n Lauri Herva.
Pohjoisen alueen seurajohtajaksi valittiin ONMKY:n Petri Montin ja Rovaniemen erotuomarikerho palkittiin hyvästä yhteistyöstä pohjoisella alueella. Palkinnon vastaanotti kerhon puheenjohtaja Mikko Kokkonen.
Pohjoisen alueen erityishuomioimiset kohdistuivat; Arvo H. Forsmaniin, Jorma Kytökankaaseen ja Markku Annanolliin.

Perjantai-illan ohjelma oli varattuna Ari Tammivaaralle, hän esitteli Fountain Park-kyselyn tekemistä, liiton tunnuslukuja, Assist Center toimintaa ja lisäksi seuroilla oli mahdollisuus kysellä ja keskustella erilaisista koripalloasioista (mm. lisenssiuudistuksesta).

Lauantai aamuna erotuomarikoordinaattori Jukka Sorro kävi läpi menneen kauden toimintoja erotuomaritoiminnan osalta, pidettyjä koulutuksia, klinikkaa..
Tuomaritoiminnan (etenkin kehittäminen) saikin aikaan vilkasta keskustelua, lisäksi sovittiin, että kesäkuun alkupuolella ”lyödään lukkoon” Pohjoisen erotuomaritoiminnan koulutuskalenteri.

Jukka Pyrrö kävi läpi alueen kilpailutoimintaa sekä junioreiden että aikuisten osalta ensi kauden osalta.
Etenkin Pikkusudet toimintaa päätettiin edelleen kehittää ensi kaudella.

Lopuksi Markku Annanolli kävi läpi ensivuoden osalta Barent’n Basket toimintaa (Barent’s kisat ovat ensi vuonna Kajaanissa pe-su 27.-29.3.2020).

Seurapäivät pidettiin hyvässä yhteishengessä ja tärkeänä asiana pidettiin seurojen välisen yhteistoiminnan lisäämistä (etenkin koulutus).

Päivitetty

Kategoriat