– Siellä on menty aika kovaa, Madsen summasi ensimmäisen kahden viikon harjoituksensa Kanarialla.
– Vähän vaikeampia treenejä alla. Joutuu koko ajan haastamaan itseään. Samalla, kun aiemmin on pelannut 30 minuuttia ottelua kohden omassa joukkueessaan, nyt joutuu hakemaan oman roolinsa oikeastaan nollista.
Madsen on seurannut tarkasti Susijengin tekemisiä viimeiset viikot ja on myös pistänyt merkille uusien susipelaajien esiinnousun.
– Aika kovia suorituksia. On ollut kiva seurata.
Susijengi ja Bosnia kohtaavat MM-jatkokarsintojen avausottelussa torstaina 13.9. klo 19:00 Espoo Metro Areenalla. Liput otteluun täällä.
