Tero Niskanen palaa Hyvinkään Pontevan naisten päävalmentajaksi

Tulevaan naisten divarikauteen valmistautuva HyPo on solminut päävalmentajasopimuksen Tero Niskasen kanssa.

Niskanen oli edellisen kerran hyvinkääläisjoukkueen penkin päässä neljä vuotta sitten. Niskasen johdolla joukkue voitti hopeaa naisten Korisliigassa tuoden samalla seuralle ensimmäisen mitalin aikuisten pääsarjoissa. Joukkue taipui finaalisarjassa Lappeenrannan Catzille.

Seura kertoo tiedotteessaan, että naisten joukkueen lisäksi Niskanen jatkaa T09- ja T11-tyttöjoukkueiden valmentajana tulevana kautena.

Päivitetty