TuNMKY-66 nousi miesten I divisioonaan

Turussa pelataan miesten I divisioonaa myös kaudella 2004-05. Aura Basketin noustua SM-Korikseen, oli I divisioona jäädä ilman turkulaisedustusta. Turun NMKY-66 eli tuttavallisemmin Sixty kuitenkin selvitti tiensä puhtaalla pelillä läpi divisioonakarsinnoista.

TuNMKY-66 voitti karsintojen ensimmäisessä pelissä espoolaisen Playboysin jatkoajan jälkeen 82-79. Sittemmin se kaatoi oululaisen Hitechin 75-65 ja Keravan Kori-80:n 84-83.

I divisioonan toisesta karsintakierroksesta on edelleen pelaamatta kaksi Playboysin ottelua, jotka siirrettiin vuonna 1986 syntyneiden poikien maajoukkuetoiminnan vuoksi. Playboys ei kuitenkaan enää TuNMKY-66:ta kiinni sarjataulukossa ottaa.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/miesten_i_divisioona/

Päivitetty

Kategoriat