Kotti ja Salin kiittelivät kotiyleisöä tuesta

Susijengin pelikauden 2018-19 MM-karsintojen kotiottelurupeama päättyi voittoon myöhään torstai-iltana, kun Ranska joutui poistumaan Espoo Metro Areenalta tappio niskassaan. Susijengin avainpelaajat Tuukka Kotti ja Sasu Salin ylistivät kotiyleisön roolia kolmessa loppuunmyydyssä karsintaottelussa.

Kotiyleisön kannustus oli Francotirador Salinille mannaa. Kuva: Ville Vuorinen / Susijengi.

– Tuollainen kotiyleisön tuki aina pakottaa voittamaan näitä otteluita, tulisi muuten sanomista, Sasu Salin velmuili kysyttäessä Espoo Metro Areenan perjantain 7009-päisestä kotikatsomosta.

– Loistava lopetus näille MM-karsintojen kotiotteluille.

Susijengille jäi kolmesta Espoossa pelatusta MM-karsintaottelusta tassuun kaksi voittoa (Bosnia-Hertsegovina ja Ranska) sekä yksi tappio (Venäjä). Joukkueen teräsmies Tuukka Kotti siirsi jo katseensa sunnuntain ratkaisevaan MM-karsintaotteluun Venäjälle.

– Aina upeaa pelata kotiyleisön edessä ja on vähän haikea fiilis kun ei ole tätä vähän aikaan edessä. Toivottavasti saadaan liput Kiinaan ja nähdään tämä sinivalkoinen meri siellä, Kotti pohdiskeli.

Venäjä ja Susijengi kohtaavat ratkaisevassa MM-karsintaottelussa Venäjän Permissä sunnuntaina 24.2. klo 15.00 alkaen. YLE TV1:n suora lähetys ottelusta käynnistyy klo 14.45.

Päivitetty