Kasvua on taas tapahtunut ja uusia rajapyykkejä rikotaan.
400 osallistuvan joukkueen ja 1000 pelatun pelin rajat menevät ensimmäistä kertaa rikki. Tavoitteenamme olisi saada 200 tuomaria mukaan ja tästä puuttuu vielä noin 40.
Kun 100 tuomaria juoksee kenttää samanaikaisesti laittaa se luonnollisia haasteita tuomaroinnin organisoimiseen. Kaikille apukäsille on tarvetta vaikka vain pari peliä lauantaina tai sunnuntaina.
Kaikista peleistä korvauksena 10 € per peli.
Tässä vielä linkki turnauksen sivuille, josta pääsee myös ilmoittautumaan mukaan! >>
