Suomi pelasi lauantaina sekä miehissä että naisissa ensimmäiset viralliset maaottelut 3×3 EM-karsinnoissa Slovakian Kosicessa. Kumpikin joukkue saavutti heti ensimmäiset voittonsa.
EM-karsinnat järjestetään Slovakian Košicessa 13.–14. kesäkuuta. Suomesta karsintoihin osallistuu miesten ja naisten maajoukkueet.
Naisten Korisliiga jatkui kahdella pelillä. Illan voittajia olivat toisen voittonsa ottanut EBT ja kautensa avannut Pyrintö.
Naisten Korisliigaa pelattiin perjantaina kahden ottelun verran. Illan voittajia olivat Pyrintö ja Honka.
Tampereen Pyrintö on kiinnittänyt ensi kaudelle Sara-Sofia Mikkosen ja Annika Aarrejoen.
Naisten Korisliiga jatkui kolmella ottelulla. Ylemmän jatkosarjan puolella kärkijoukkueet PeKa sekä EBT olivat vahvoja. Alemman jatkosarjan puolella ToPo kartutti pistetiliään.
Naisten Korisliiga-kauteen valmistautuva ToPo on tehnyt kahden vuoden jatkosopimuksen Meri Kanervan kanssa. Annika Aarrejoki siirtyy joukkueeseen JBA:n riveistä.
18-vuotiaiden Pohjoismaiden mestaruuskisat toivat Suomelle kaksi mitalia – tytöille kullan, pojille hopean. Omien turnaustensa arvokkaimmiksi pelaajiksi valittiin Henna Sandvik ja Miro Little.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia