Suomen 16-vuotiaiden eli vuonna 1988 syntyneiden poikien maajoukkue pelasi viikonvaihteessa ensimmäiset viralliset maaottelunsa. Tallinnassa pelatuissa Viro-maaotteluissa isäntämaa osoittautui kahdesti Suomea valmiimmaksi kansainväliseen pelirytmiin.
Syötä hakuehdot
Hakuehdoilla ei löytynyt tuloksia