Anselmi Vanjoki ja Kataja purkivat pelaajasopimuksen

Toukokuussa Katajan kanssa 2+1-vuotisen pelaajasopimuksen solminut 19-vuotias takamies Anselmi Vanjoki ei siirrykään Joensuuhun. Alkuperäisen suunnitelman mukaisesti Honka-kasvatilla oli tarkoitus edustaa Katajaa, mikäli hän saa Joensuusta opiskelupaikan. Mieli kuitenkin muuttui alkukesästä, kertoo Kataja tiedotteessaan.

– Sopimus purettiin ihan hyvässä yhteisymmärryksessä Anselmin aloitteesta, joukkueenjohtaja Jukka Törmälä selvittää.

– Harmillinen juttu, sillä todella mielellämme olisimme ”Pampun” Joensuuhun ottaneet. Emme kuitenkaan halua väkisin ketään tänne sitouttaa, Törmälä päättää.

Urallaan 46 nuorten maaottelua pelannut Anselmi Vanjoki oli viime kaudella voittamassa Espoon Hongalle toista peräkkäistä Suomen mestaruutta.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,