– Sopimus purettiin ihan hyvässä yhteisymmärryksessä Anselmin aloitteesta, joukkueenjohtaja Jukka Törmälä selvittää.
– Harmillinen juttu, sillä todella mielellämme olisimme ”Pampun” Joensuuhun ottaneet. Emme kuitenkaan halua väkisin ketään tänne sitouttaa, Törmälä päättää.
Urallaan 46 nuorten maaottelua pelannut Anselmi Vanjoki oli viime kaudella voittamassa Espoon Hongalle toista peräkkäistä Suomen mestaruutta.
Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/