– Olen todella tyytyväinen, että voin jatkaa Karhussa. Rakastan kaupunkia, pidän ihmisistä joukkueen ympärillä ja Karhulla on parhaat fanit, jotka tukevat joukkuetta, Sarcevic kertoo seuran tiedotteessa.
Päättyneellä kaudella Karhun kapteeni Sarcevic viimeisteli 38 pelaamassaan ottelussa 9,5 pistettä, 3,5 levypalloa ja 4,8 koriin johtanutta syöttöä ottelua kohden.
– Viime kausi loppui isoon pettymykseen, joten koen velvollisuudekseni jatkaa joukkueessa ja johdattaa Karhu ensi kaudella mitaleille, ehkäpä jopa mestaruuteen.
Aikaisemmin urallaan Korisliigassa 190-senttinen takamies on edustanut viiden kauden ajan Korihaita sekä kaksi kautta KTP-Basketia.
Lisätiedot: Karhun tiedote
Lisätiedot: Bojan Sarcevic
