Helsingin kaupungin tartuntatautilääkärin määräämä karanteeni koskee HNMKY:n miesten edustusjoukkuetta.
HNMKY:n joukkue altistui koronavirukselle maanantaina 16.11. Joukkue ei ole pelannut otteluita altistumisen jälkeen.
Karanteenin takia HNMKY:n alun perin 20.11. pelattavaksi suunniteltu ottelu Raiders Basketia on siirretty pelattavaksi 9.12. Joukkueen Oulu Basketballia vastaan pelattavan ottelun uusi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.
