HNMKY:n miesten edustusjoukkueen kaksi vierasottelua siirtyvät

Miesten I divisioona A:ssa pelaavan HNMKY:n joukkue on asetettu karanteeniin koronavirusaltistumisen takia, jonka johdosta joukkueen kaksi vierasottelua siirtyvät myöhempään ajankohtaan.

Helsingin kaupungin tartuntatautilääkärin määräämä karanteeni koskee HNMKY:n miesten edustusjoukkuetta.

HNMKY:n joukkue altistui koronavirukselle maanantaina 16.11. Joukkue ei ole pelannut otteluita altistumisen jälkeen.

Karanteenin takia HNMKY:n alun perin 20.11. pelattavaksi suunniteltu ottelu Raiders Basketia on siirretty pelattavaksi 9.12. Joukkueen Oulu Basketballia vastaan pelattavan ottelun uusi ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Päivitetty