Ilmoittautuminen 22-vuotiaiden naisten SM-turnaukseen

Koripallon 22-vuotiaiden naisten SM-turnaus järjestetään joukkuemäärästä riippuen joko yhtenä tai kahtena viikonloppuna. Pelaamistapa selviää ilmoittautumisajan jälkeen. Ilmoittautumisaikaa on 13.3.2005 asti.

Aika

  • Yhtenä viikonloppuna pelattava turnaus 7.-8.5.2005
  • Kahtena viikonloppuna pelattava turnaus 23.-24.4. ja 7.-8.5.2005
  • (HUOM! A-tyttöjen Final Four pelataan 23.-24.4.) 

Paikka

  • Turnauspaikka päätetään ilmoittautuneiden joukkueiden keskuudesta. 

Talous

  • Sarjamaksu 100€/joukkue (laskutetaan). Turnaus on taloudellisesti yhteisvastuullinen. 

Osallistumisoikeus

  • Vuonna 1983 ja myöhemmin syntyneet. 

Ilmoittautuminen