Ohjelmassa puheenvuoroja mm. yhdenvertaisuudesta, johtajuudesta ja pelaajauran huippuhetkistä sekä pohjakosketuksista. Seminaarin avaa kuntaministeri Sirpa Paatero.
Mukana seminaarissa on muun muassa Naisjärjestöjen Keskusliiton kehittämispäällikkö Nina Kaipio, Palloliiton kehityspäällikkö Heidi Pihlaja, Koripalloliiton nuorten olympiavalmentaja Jussi Räikkä sekä WSOY:n toimitusjohtaja Timo Julkunen.
Seminaarin jälkimmäisellä puoliskolla puheenvuoronsa saavat myös entiset maajoukkuepelaajat Evita Iiskola ja Dionne Pounds, joiden esityksien jälkeen osallistujat osallistuvat paneelikeskusteluun.
Seminaarin juontajana toimii entinen naisten maajoukkuepelaaja, kovissa eurooppalaisissa huippusarjoissa pelannut Vilma Kesänen.
Tapahtuma järjestetään sunnuntaina 27.11. Urhea-hallissa Helsingissä klo 12–14. Seminaarin hinta on 30 euroa ja se sisältää seminaarin, kahvitarjoilun sekä sisäänpääsyn klo 15 käynnistyvään naisten EM-karsintaotteluun Suomi-Liettua.
Ilmoittaudu tästä mukaan >
Lisätiedot
Vesa Walldén 0440-465 028
vesa.wallden@basket.fi

