Magic jyräsi Bullsin, Markkanen 14 pistettä

Lauri Markkanen ja Chicago Bulls palasivat peliparketeille vuodenvaihteen jälkeen, kun Orlando Magic veti pidemmän korren United Centerissä loppulukemin 112-84.

Bulls joutuu pelaamaan alkukauden ilman Lauri Markkasta. Kuva: Chicago Bulls/Bill Smith

Bullsille jäi vähän jossiteltavaa, kun Magic jyräsi alusta loppuun laajalla rintamalla. Vierasjoukkueen kuudesta yli kaksinumeroisille pistelukemille yltäneestä parhaimmat pistemiehet olivat Nikola Vucevic (22/12) ja Aaron Gordon (18/7/9 syöttöä).

– Pidimme heidät 80 pisteessä edellisen kerran tässä rakennuksessa. Tänään he tekivät 112 pistettä. Minusta energiamme pelin alussa oli huono. Olin pettynyt siihen, Bullsin päävalmentaja Jim Boylen kommentoi Bullsin Twitter-tilillä.

Markkanen pelasi 28 minuuttia, joiden aikana hän pussitti 14 pistettä, kahmi kuusi levypalloa ja tarjoili kaksi syöttöä. Kahdestatoista pelitilanneheitostaan suomalainen säkitti puolet.

Zach LaVine (16/3) ja Kris Dunn (14/3/4) olivat Markkasen ohella Bullsin etevimmät pistenikkarit.

Bulls pelaa seuraavan kerran perjantain ja lauantain välisenä yönä vieraissa Indiana Pacersia vastaan.

Ottelutilastot

Päivitetty