Monika Sola valittiin läntisen alueen puheenjohtaksi

Koripalloliiton läntisen alueen aluekokous valitsi yksimielisesti Monika Solan läntisen alueen aluehallituksen uudeksi puheenjohtaksi.

Koripalloliiton läntisen alueen aluekokous kokoontui Turussa maanantai-iltana 13.5. Kokouksessa valittiin uusi läntisen alueen aluehallitus toimikaudeksi, joka alkaa 1.7.2019 ja kestää seuraavat kolme toimintavuotta.

Puheenjohtaja

  • Monika Sola, Tampereen Pyrintö

Jäsenet

  • Jukka Kivistö, FoKoPo
  • Jani Luoma, Isojoenrannan Sisu (BC Sisu, Pori)
  • Pentti Myllymäki, YMCA Tampere
  • Oona Panula, Salon Vilpas
  • Aapo Savo, Loimaan Korikonkarit
  • Kimmo Vyyryläinen, Ura Basket Kaarina

Varajäsenet

  • Kimmo Ketola, Pälkäneen Luja-Lukko
  • Tiia Nikkilä, Tampereen Pyrintö

Päivitetty