Naisen Korisliigassa nähtiin eilen kolme naiserotuomaria, kun finaalin tuomitsivat Karolina Andersson, Ariadna Chueca Moreno ja Elli Tyysteri. Nelikon täydensi komissaarina toiminut Oona Panula.
Kyseessä oli ensimmäinen kerta, kun koripallon pääsarjassa nähtiin kentällä kolme naiserotuomaria sekä naiskomissaari samassa ottelussa.
Ensimmäisen kerran kolme naiserotuomaria nähtiin helmikuussa pelatussa naisten Suomen cupin finaalissa.
Naisten Korisliigan toinen finaali päättyi Peli-Karhujen voittoon ja se on yhden voiton päästä kolmannesta peräkkäisestä Suomen mestaruudesta. Kolmas finaali pelataan torstaina.
