Oulun kaupungin tartuntatautilääkärin määräämä karanteeni koskee Oulu Basketballin miesten edustusjoukkuetta. Karanteenin on määrä päättyä 9.11.
Oulu Basketballin joukkue altistui koronavirukselle perjantaina 30.10. Joukkue pelasi lauantaina 31.10. vierasottelun Helsingissä ToPoa vastaan. Ottelussa joukkueen mukana olleet jäsenet ovat altistuneet koronavirukselle eikä heillä ole todettua koronavirustartuntaa.
Karanteenin takia Oulu Basketballin kotiottelu 8.11. Helsingin NMKY:tä vastaan on siirretty myöhemmin julkaistavaan ajankohtaan.
