Pandatytöt palaavat naisten I divisioonaan

Pandatytöt on ottanut vastaan vapautuneen naisten I divisioonan sarjapaikan tulevalle pelikaudelle.

Joensuun Kataja joutui luopumaan naisten I divisioonan sarjapaikastaan resurssipulan takia.

Vapautunutta sarjapaikkaa tarjouttiin ensimmäisenä keväällä I divisioonan karsintoihin osallistuneelle Pandatytöt ry. JOukkue pelasi karsinnoissa nimellä Unos ja sijoittui niukasti karsinnoissa kolmanneksi. Pandatytöt tekee paluun naisten pääsarjaan kahden vuoden tauon jälkeen.

Naisten I divisioona pelataan kymmenen joukkueen kaksinkertaisena sarjana. Runkosarjan päätteeksi voittaja nousee suoraan SM-sarjaan. Runkosarjan toiseksi sijoittunut joukkue karsii SM-sarjapaikasta SM-runkosarjan toiseksi viimeisen joukkueen kanssa. SM-karsinta pelataan ottelusarjana paras kolmesta menetelmällä. Naisten I divisioona alkaa sunnuntaina 12.10.2008.

Päivitetty