Euroliiga-karsintojen myötä KSC Szekszárd pelaa ensi kaudella Unkarin pääsarjan lisäksi joko Euroliigaa taikka EuroCupia. Ensi kaudeksi päävalmentajavastuun ottaa Bianka Magyar, joka kiinnitti silmänsä Bejediin jo viime kesän universiadeissa Kiinassa sekä Susiladiesin paidassa.
– Hänen nopea ja dynaaminen pelityylinsä sopii meille. Jutellessamme opin tuntemaan suoran ja motivoituneen pelaajan, josta on tullut nopeasti johtaja kaikissa hänen joukkueissaan. Olen aina tykännyt työskennellä nuorien talenttien kanssa, jotka janoavat menestystä ja joille on korkea työmoraali, Magyar kommentoi seuran tiedotteessa.
Bejedi pelasi kokonaisuudessaan viisi kautta Yhdysvaltojen yliopistokentillä NCAA:ssa. Hän aloitti yliopistouransa Arizona Statessa, josta hän siirtyi yhden kauden jälkeen Florida Stateen. Viimeisellä kaudellaan Bejedi tilastoi 12,1 pistettä ja 3,3 levypalloa ottelua kohden.
Ennen siirtymistään yliopistoon Leppävaaran Pyrinnön kasvatti pelasi naisten Korisliigaa kolmen kauden ajan HBA-Märskyssä. Kaudella 2018-19 hänet valittiin Korisliigan vuoden pelaajaksi.
16 naisten maajoukkueen pelin lisäksi Bejedi on pelannut 15 ottelua haastajamaajoukkueessa. Nuorten maajoukkuepelejä hänelle on kertynyt 79 kappaletta.
