Susijengi tapaa fanejaan Okinawalla tiistai-iltana

Susijengi kutsuu kaikki Okinawalle saapuneet faninsa fanitapaamiseen Saksa-maaottelun jälkeen tiistai-iltana 29.8. klo 20.30 alkaen. Fanitapaaminen järjestetään Zhyvago Coffee Roasteryn edessä aivan Chatanin keskustassa.

Susijengi ja Susijengin fanit ovat tehneet viimeisen kahdentoista vuoden aikana monta ikimuistoista reissua yhdessä, mutta harvemmin on tavattu näin kaukana kotoa. Susijengi on perinteisesti tullut moikkaamaan kisareissulla olevia fanejaan, eivätkä Aasian MM-kisat tee poikkeusta sääntöön.

Susijengi pelaa tiistai-iltapäivänä 29.8. MM-alkulohkon viimeisen ottelunsa Saksaa vastaan ja kutsuu fanit tapaamiseen noin klo 20.30.

Tapaamispaikkana toimii Hilton Chatanin edessä oleva puisto ja Zhyvago Coffee Roasteryn terassialue. Paikka sijaitsee aivan American Villagen ja Chatanin fan zonen läheisyydessä. Google Maps -linkki fanitapaamiseen löytyy täältä, https://shorturl.at/bpINO.

Tule tapaamaan Lauri Markkasta, Sasu Salinia ja kumppaneita ja kokemaan yhdessä susihuumaa!

Päivitetty