
Joo joo, on tää hyvä juttu. Tässä voidaan vielä säätää!
https://twitter.com/NHLJets/status/847161452246925313
Mitäpä mieltä?
Mites nää videot?
Terve vaan


Joo joo, on tää hyvä juttu. Tässä voidaan vielä säätää!
https://twitter.com/NHLJets/status/847161452246925313
Mitäpä mieltä?
Mites nää videot?