ToPo tekee paluuta divaritasolle

Historiallinen, munkkiniemeläislähtöinen koripalloseura ToPo on päätöksen ottaa hallintaansa miesten Divisioona A:n sarjapaikan, jolla HBA-Märsky on viime vuosina pelannut.

Rasmus Marttisen ToPo tekee paluuta divaritasolle. Kuva: ToPo.

ToPo on panostanut viime vuodet voimakkaasti junioritoimintansa kehittämiseen ja taloutensa saattamiseen terveelle pohjalle. Tavoitteiden onnistuttua seuran ja taustajoukkojen keskuudessa on syntynyt konsensus ToPon palauttamisessa kansalliselle tasolle.

ToPo on palkannut media-alan moniosaajan Nikke Tyryn General Managerikseen. Tyry vastaa seuran edustusjoukkueiden tiedottamisesta, markkinoinnista, ottelutapahtumista ja yhteistyökumppanuuksista.

– Haluamme palauttaa ToPon sen todellisille juurille. Vahvalle juniorityölle tärkeää on pelaajan kehityspolun jatkuminen ja edustusjoukkueprojektin myötä meillä on nyt mahdollisuus siihen, kertoo Tyry.

– Tämä toivottavasti luo vetoa myös A-, B- ja C-juniori-ikäluokkiin, joiden projekteja lähdemme tämän myötä kehittämään. ToPosta ei tule ostojoukkuetta, vaan lupaavien ja motivoituneiden pelaajien joukkue, joille kehittyminen pelaajana on keskiössä.

Lisätietoja: ToPon tiedote