KTP:n ja Kauhajoen Korisliiga-ottelu perjantailta on peruttu

Korisliigan runkosarjan voiton jo varmistanut Kauhajoki joutuu luovuttamaan vierasottelun KTP-Basketia vastaan joukkueen lukuisten koronatartuntojen vuoksi.

Aikuisten pääsarjaryhmän 6.2.2022 vahvistaman Koronamanuaalin mukaisesti ottelu tulee pelata, mikäli joukkueessa on vähintään viisi edustuskelposta pelaajaa. Kauhajoen tilanteessa heillä on tällä hetkellä vain neljä pelikuntoista pelaajaa.

Koska ottelua ei pystytä pelaamaan perustellusti sarjavaiheen aikana jatkosarjojen tiukan otteluohjelman takia, määräsi kilpailujaos Kauhajoen hävinneeksi ottelun KTP:lle 0–40.

Korisliigassa pelataan perjantaina kaksi ottelua.

Päivitetty

Kategoriat

,