Korisliigan myynti- ja kehitysjohtaja Pelkonen uusiin haasteisiin

Korisliigan myynti- ja kehitysjohtajana toiminut Janne Pelkonen jättää Koripalloliiton ja siirtyy uusiin haasteisiin.

Pelkonen hoitaa Korisliigaan liittyviä työtehtäviään heinäkuun loppuun asti. Irtisanoutuminen astuu voimaan elokuun alusta.

– Haluan kiittää korisliigaseuroja, liiton henkilökuntaa, kumppaneita sekä kaikkia sidosryhmiä hyvästä yhteistyöstä ja intohimoisesta paneutumisesta koripallon kehittämiseen. Toivotan menestystä suomalaiselle koripallolle lajina, koripallon parissa mukana oleville ihmisille, sekä erityisen sykähdyttäviä hetkiä kaikille toimijoille EM-kotikisoissa, Pelkonen summaa.

Pelkonen aloitti Koripalloliitossa heinäkuussa 2016 ja toimi Korisliigan myynnin ja kehitystoimien parissa noin vuoden ajan.

– Menetämme hyvän osaajan ja työtoverin, mutta ymmärrän Jannen päätöksen, toteaa Koripalloliiton toimitusjohtaja Jari Tourunen.

– Janne sai rohkealla, reilulla ja eteenpäin katsovalla asenteellaan reilun vuoden aikana hyvää pöhinää aikaan liigojen markkinoinnin, tapahtumallisuuden ja myynnillisyyden kehittämisessä. Toivotan Jannelle menestystä uusiin haasteisiin.

Päivitetty