Opiskelijoiden koripallon SM-turnaus Vierumäellä joulukuussa

Vierumäellä pelataan koripallon Opiskelijoiden SM-turnaus 10.-11. joulukuuta. Turnaus on Opiskelijoiden Liikuntaliiton alainen, ja osallistumisoikeus on kaikilla korkeakouluopiskelijoilla.

Opiskelijoiden SM-kisat (OSM-kisat) ovat valtakunnalliset korkeakouluopiskelijoiden mestaruuskilpailut, joiden tarkoituksena on tarjota hauska kilpailuformaatti opiskelijoille taitotasoon katsomatta. Koripallossa SM-turnaus järjestetään tänä vuonna muutaman vuoden tauon jälkeen.

Vierumäen turnauksessa pelataan miesten ja naisten kilpasarjat sekä rentosarja, johon voi osallistua sekajoukkuein. Mukaan otetaan rajallinen määrä joukkueita. Viimeinen ilmoittautumispäivä opiskelijoiden SM-turnaukseen on 27.11.

Lisätiedot ja ilmoittautuminen: OSM-Koripallon verkkosivut

Päivitetty

Kategoriat