Joukkue tulee osallistumaan Suomessa pelattavaan kansainväliseen PT-Keskus liigaan. Sarjan pelit pelataan viikonlopputurnauksina. Kausi käynnistyy lokakuun alussa 2011 kestäen aina huhtikuun puoliväliin 2012. Tämän lisäksi tulemme osallistumaan 1-2 kansainväliseen turnaukseen.
Etsimme valmentajaa, joka olisi valmis tarttumaan tähän mahtavaan haasteeseen. Emme edellytä valmentajalta aikaisempaa kokemusta pyörätuolikoripallosta, mutta toivomme kuitenkin vahvaa osaamista koripallon puolelta. Joukkueessamme pelaavilta pelaajilta (mm. Leo-Pekka Tähti) löytyy pyörätuolikoripallosta paljon tietoa ja kokemusta. Valmentaja tulee saamaan joukkueelta täyden tuen ja opastusta lajin pariin.
Olemme valmiita tarjoamaan tehtävään sitoutuvalle valmentajalle koulutusta pyörätuolikoripallon ohjaamisesta/valmentamisesta sekä kattamaan toiminnasta aiheutuvat kulut.
Astu rohkeasti uuteen maailmaan ja ota haaste vastaan!
- Mauri Hara, BC Sisu
- P. 044 527 3094
- Email mauri.hara(at)gmail.com
Lisätietoja pyörätuolikoripallosta mm: