– Aloite sopimuksen purkamiseen tuli pelaajalta, eikä seura halunnut asettua pelaajan tielle, kertoo Kauhajoen Karhun koripallojaoston puheenjohtaja Mika Perälä.
– Roni on tehnyt hienoa työtä seurassamme ja olemme häneen erittäin tyytyväisiä. Harmi, että näin kävi.
Leimu kertoo kuitenkin tahtovansa jatkaa uraansa pääsarjatasolla. Leimu viimeisteli viime kaudella Karhun paidassa 9,8 pistettä, 1,7 levypalloa ja 1,4 riistoa ottelua kohden. Edeltävällä kaudella Leimu valittiin miesten I divisioonan parhaaksi pelaajaksi.
