Tarmon Bennett sivusi menetysennätystä

Porvoon Tarmon tuore takamieshankinta Anthony Bennett kirjoitutti nimensä Korisliigan historiaan kolmannessa liigaottelussaan lauantaina. Tosin tämän ennätyksen mies olisi varmasti mieluusti jättänyt saavuttamatta.

Bennett nimittäin sivusi ottelussa Espoon Honkaa vastaan sarjan menetysennätystä hukattuaan pelivälineen peräti 15 kertaa.

Aiemmin yhdessä Korisliiga-ottelussa pallon on 15 kertaa menettänyt Korihaita edustanut Odrell Bradley ottelussa Korihait-Aura Basket 27.1.2005.

Bennett siirtyi Porvoon Tarmon vahvuuteen tammikuun alkupuolella pelattuaan syyskauden I divisioonaa kaarinalaisen Ura Basketin riveissä. Bennett pitää edelleen hallussaan ykkössijaa divarin korintekijätilastossa huimalla 37,2 pisteen keskiarvolla.

Korisliigassa Bennett on heittänyt kolmessa pelissään keskimäärin 19,3 pistettä.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,