Kouvot pelasi Tarmoa vastaan ilman vapaaheittoja

Kouvot ei saanut Korisliigan viikonvaihteen pelissä Porvoon Tarmoa vastaan yhtään vapaaheittoa, mutta se ei ole sittenkään ainutkertaista. Miesten SM-tasolla on kautta aikojen tapahtunut kolmasti niin, ettei toinen joukkue ole saanut ottelussa pelaajaansa kertaakaan vapaaheittoviivalle.

Kahdesti asia on koskettanut nimenomaan Kouvoja kotipeleissä. Edellisen kerran Kouvot jäi näet ilman vapaaheittoja Pyrbasketia vastaan 22.2.1998.

Kolmannen merkinnän kirjaa puolestaan ToPo, joka vieraissa BC Nokiaa vastaan 7.11.1999 jäi sekin ilman yhtään vapaaheittoa.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,