Marraskuussa järjestetyssä juhlagaalassa palkittiin ansioituneita henkilöitä ja Koripalloliiton puolesta paikalla ollut puheenjohtaja Antti Zitting luovutti liiton kultaisen ansiomerkin järjestysnumeroltaan 166 koripallon Orimattilassa menestykseen nostaneelle Martti Kituselle.
Hopeisen ansiomerkin sai kaikkiaan viisi henkilöä: Heikki Ovaska, Tuomo Jussila, Hannu Kesänen, Jarkko Sallinen ja Pentti Rantanen.
Pronssisella ansiomerkillä muistettiin Ossi Seppälää, Antti Kulmalaa, Jussi Sarenia ja Mika Hartosta.
Tilaisuuden lopuksi Jymy muisti kolmea seuralegendaa ja jäädytti heidän pelinumeronsa ja nosti paidat juhlavasti kattoon josta ne siirrettiin omalle paikalleen – Urheilutalon seinälle.
Viime sunnuntain B-tyttöjen sm-sarja ottelun Jymy-Helmi KaPo puoliajalla tilaisuutta juhlistettiin ja paitojen paljastus tapahtui.
Kunnian saivat seuraavat pelaajat:
N:o 4 Reijo Penttilä
-75 miesten A-maaottelua pelannut ”Sulo”palkittiin Jymyn kaikkien aikojen miespelaajana
ja hän teki jymystä lähdettyään hienon uran myös mestaruussarjassa Panttereiden
riveissä,joissa 231 ottelussa pisteitä syntyi 13,7;n keskiarvolla.
N:o 5 Kari Tuomi
-1967 edustusjoukkueessa debytoinut Tuomi pelasi kaikkiaan 15 kautta olematta
yhdestäkään sarjaottelusta poissa.Peräkkäisiä pelejä tuli kaikkiaan uskomaton 321kpl.
Peliuran jälkeen Tuomi siirtyi valmennuspuolelle ja oli Hannu Kesäsen kanssa
hankkimassa Jymylle 2006 B-tyttöjen suomenmestaruutta,A-tyttöjen hopeaa 2007 ja 2008 ja
B-tyttöjen pronssia 2005.
N:o 13 Marko Suni
-Jymyn pitkäaikaisin kapteeni joka on esiintynyt edustusjoukkueen pelipaidassa peräti
viidellä eri vuosikymmenellä vuosien 1979-2010 välillä.
Kaudet 1983-85 Suni pelasi Salon Palloilijoissa I-divisioonassa.
Lisäksi toiminut 15 vuotta seurassa juniorivalmentajana.
