Naisten Korisliigan kärkipäässä viihtyvälle Tampereen Pyrinnölle marraskuu oli onnistunut. Joukkue voitti pelaamastaan viidestä ottelusta neljä.
Jyväskylä Basketball Academyn kasvatti Annika Aarrejoki oli kuukauden aikana merkittävässä roolissa tamperelaisjoukkueelle.

Aarrejoki tilastoi 17 pistettä, 5,8 levypalloa ja 3 koriin johtanutta syöttöä ottelua kohden.
Aarrejoki debytoi naisten Korisliigassa kaudella 2022-23 ja parin Torpan Pojissa vietetyn kauden jälkeen hän siirtyi Pyrintöön.
Aiemmin tällä kaudella on palkittu EBT:n Nicole Ogun, joka valittiin lokakuun kuukauden pelaajaksi.
