Biddy-Cup Championship turnaus 10.-12.8.2012

Biddy-Basket ry järjestää toista kertaa yhdessä yhteistyökumppaneidensa kanssa maksuttoman huipputapahtuman junioreille Malmin Helmi Centerissä.

Koripalloliitto järjestää I tason 1.2. kurssin Lahdessa

Turnaukseen on kutsuttu kahdeksan tyttö- ja kahdeksan poikajoukkuetta ikäluokasta 1.9.1999 jälkeen syntyneitä, jotka viimekaudella pärjäsivät alueidensa sarjoissa.


Turnaus pelataan ns. 2 tappion cup -periaatteella. Ensimmäisen tappion jälkeen tipahtaa häviäjä lohkoon ja toisen tappion jälkeen turnaus päättyy. Häviäjälohkosta tulee toinen finalisti.

Osallistujat

Pojat

Tytöt

KarhuSalVi
KTPHNMKY
SalViLePy
HonkaKorsKu
MaSuTikS
WBWB
HNMKYPuHu
EBTKaPo


Tervetuloa seuraamaan suomalaisten junioreiden huipputapahtumaa. Paikalla otteluiden lisäksi buffet sekä käristemakkaraa.

Biddy-basketin I tason leireillä vielä muutamia paikkoja

Biddy-Basket vie vuosittain (33 vuotta) 24 tyttöä ja 24 poikaa Amerikkaan ottamaan mittaa paikallisista huippujoukkueista sekä tutustumaan paikalliseen perhe elämään ”kielikylvyn” merkeissä.

Lisätietoja leireistä ja ilmoittautuminen osoitteessa www.biddyfinland.com.

Nyt myös uutena Pikku-Biddy joka on suunnattu 1.9.2000 jälkeen syntyneille, jotka eivät vielä tänä vuonna mahdu varsinaisiin joukkueisiin. Pikku-Biddy osallistuu keväällä Biddy-Basketin European Championship tournamentiin.

Lisätietoja: www.biddyfinland.com

Päivitetty

Kategoriat