Turnaukseen on kutsuttu kahdeksan tyttö- ja kahdeksan poikajoukkuetta ikäluokasta 1.9.1999 jälkeen syntyneitä, jotka viimekaudella pärjäsivät alueidensa sarjoissa.
Turnaus pelataan ns. 2 tappion cup -periaatteella. Ensimmäisen tappion jälkeen tipahtaa häviäjä lohkoon ja toisen tappion jälkeen turnaus päättyy. Häviäjälohkosta tulee toinen finalisti.
Osallistujat
Pojat | Tytöt |
| Karhu | SalVi |
| KTP | HNMKY |
| SalVi | LePy |
| Honka | KorsKu |
| MaSu | TikS |
| WB | WB |
| HNMKY | PuHu |
| EBT | KaPo |
Tervetuloa seuraamaan suomalaisten junioreiden huipputapahtumaa. Paikalla otteluiden lisäksi buffet sekä käristemakkaraa.
Biddy-basketin I tason leireillä vielä muutamia paikkoja
Biddy-Basket vie vuosittain (33 vuotta) 24 tyttöä ja 24 poikaa Amerikkaan ottamaan mittaa paikallisista huippujoukkueista sekä tutustumaan paikalliseen perhe elämään ”kielikylvyn” merkeissä.
Lisätietoja leireistä ja ilmoittautuminen osoitteessa www.biddyfinland.com.
Nyt myös uutena Pikku-Biddy joka on suunnattu 1.9.2000 jälkeen syntyneille, jotka eivät vielä tänä vuonna mahdu varsinaisiin joukkueisiin. Pikku-Biddy osallistuu keväällä Biddy-Basketin European Championship tournamentiin.
Lisätietoja: www.biddyfinland.com
