Dallas Wings hävisi Connecticut Sunille pudotuspelien ensimmäisessä ottelussa

WNBA:ssa Awak Kuierin edustama Dallas Wings kärsi pudotuspelien ensimmäisessä ottelussaan 68-93 (37-47) -tappion Connecticut Sunille. WNBA:n pudotuspelien ensimmäinen kierros pelataan paras kolmesta -formaatilla, joten sarja on katkolla sunnuntaina.

Awak Kuier ja Dallas Wings voittivat WNBA:n hallitsevan mestarin. Kuva: Ville Vuorinen.

Sun lähti lopullisesti omille teilleen kolmannella neljänneksellä, kun kotijoukkue äityi 13 pisteen juoksuun, jonka päätteeksi ero oli jo 19 pistettä.

Connecticutin parhaimmistoon kuuluivat Jonquel Jones (19/8) ja Alyssa Thomas (15/10/    7 syöttöä). Wingsin pistekärki oli Allisha Gray (17/5).

Kuier sai vaihdosta peliaikaa 7 minuuttia ja 46 sekuntia. Kuier jäi pisteittä, mutta noukki kaksi levypalloa ja torjui kerran.

> Ottelutilastot

Päivitetty

Henkilöt

Kategoriat