Dallas Wingsille neljäs peräkkäinen voitto – Indiana Fever kaatui jatkoajan jälkeen

WNBA:ssa Awak Kuierin edustama Dallas Wings voitti neljännen peräkkäisen ottelunsa, kun Indiana Fever kaatui jatkoajan jälkeen loppulukemin 91-95 (50-38, 83-83). Kuier tilastoi kaksi pistettä, yhden levypallon ja syötön 10 peliminuutissa.

Awak Kuierin edustama Wings on nyt sarjataulukon 9. sijalla. Kuva: Ville Vuorinen.

Jo peräti 16. tappionsa peräjälkeen kärsinyt Fever pääsi jatkoajalle Destanni Hendersonin layupilla 24,8 sekuntia ennen loppusummeria. Wingsin puolustus piti Feverin aisoissa jatkoajalla ja dallasilaiset pääsivät juhlistamaan neljättä peräkkäistä voittoaan.

Jatkoajalla Wingsiltä vauhdissa oli erityisesti Marina Mabrey, joka säkitti 18 pisteestään bonusajalla kuusi. Dallasin pisteistä vastasivat myös Kayla Thornton (17/14) ja Kayla Thornton (21/5).

Kuier pelasi 10 minuuttia ja 11 sekuntia, joiden aikana hän tilastoi kaksi pistettä, yhden levypallon ja syötön.

Feverin pistekärjet olivat Lexie Hull (17/3) ja Henderson (16/2/6 syöttöä).

Wings on vahvistanut asemaansa pudotuspelitaistossa neljällä peräkkäisellä voitollaan. Wings (16 voittoa, 16 tappiota) on kuudentena; kaksi voittoa edellä Atlanta Dreamia (14/18) ja Phoenix Mercurya (14/19).

> Ottelutilastot

Päivitetty

Henkilöt

Kategoriat