EBT II kaatoi HyPon naisten divarin välierässä

EBT:n kakkosjoukkue ja Hyvinkään Ponteva aloittivat välieräsarjansa sunnuntaina. Espoolaiset olivat kotikentällään vahvempia 70–59 (35–26).

EBT II oli niskan päällä läpi ottelun aina päätöskympin viimeiselle puoliskolle. Hyvinkääläiset hilasivat itsensä kuitenkin voittotaisteluun neljä minuuttia ennen loppua tasoittaen tiukan ottelun. Kotijoukkueelta löytyi kuitenkin lisävaihde ja se vei viimeiset minuutit 16-5 ja koko ottelun 70-59.

Kotijoukkueelta Nicole Ogun tilastoi 15 pisteen ja 12 levypallon tuplatuplan. Espoolaiset saivat nauttia Essi Lyytikäisen tarjoiluista 11 koriin johtaneen syötön myötä. HyPon paras oli 18 pistettä heittänyt Aada Pekkalainen.

Ottelutilastot >

Päivitetty