
Suurimmasta lipputilauksesta on vastannut Namika Lahti, joka hankki 21.8. pelattavaan Unkari-otteluun 200 lippua.
– Haluamme olla rakentamassa koriskulttuuria ja samalla sitouttaa ihmisiä tiukemmin mukaan korikseen, kertoo Namika Lahden valmennuspäällikkö Petri Selkee.
Unkari-ottelun alkuperäiset fanikatsomot D4 ja D5 myytiin pian lahtelaisten tilauksen jälkeen loppuun. Koripalloliitto on avannut viereisistä katsomoista lisäpaikkoja, jotta seurat pystyvät käyttämään niille suunnatun tarjouksen hyväkseen. Seuratarjous on voimassa maaliskuun loppuun.
Suomi kohtaa Helsingin Jäähallissa EM-karsintojen kotiotteluissaan Unkarin (21.8.) lisäksi Portugalin 15.8. Molemmat ottelut käynnistyvät klo 19.
Suomen susipaidoille EM-karsinnat tarjoavat herkullisen paikan edetä EM-lopputurnaukseen 16 vuoden tauon jälkeen. Karsinnan kolmesta joukkueesta kaksi parasta etenee EM-kisoihin, jotka pelataan Liettuassa 31.8.-18.9.2011.
Lipputarjous seuroille ja tilaukset
Koripalloliiton seuratarjous koskee ottelukohtaisia fanilippuja (ovh 16 euroa + toimitusmaksu 0,5 euroa/lippu) seuraavasti.
- 20-100 kpl 14 euroa + toimitusmaksu (0,5 euroa/lippu)
- 100-200 kpl 12 euroa + toimitusmaksu
- yli 200 kpl 10 euroa + toimitusmaksu
Ensisijaiset fanikatsomot ovat Jäähallissa D4 ja D5, joiden ympäriltä on avattu lisäpaikkoja. Mikäli seura lähtee liikkeelle 200 fanin voimin, on seuran etu peräti 1200 euroa.
Tarjoushinnat ovat voimassa maaliskuun loppuun. Sitovat varaukset kirjallisesti 31.3.2011 mennessä sähköpostilla kenneth.lindholm@koripalloliitto.fi. Tilauksessa tulee ilmetä seuraavat tiedot:
- seura
- ottelu ja lippujen määrä
- toimitusosoite
- laskutusosoite
- vastuuhenkilö yhteystietoineen
Katso myös
- Maajoukkueen fiilistelyvideo YouTubessa
- EM-karsintasivusto
- EM-karsintojen ennakkolipunmyynti nyt käynnissä
- EM-karsinnat Helsingin Jäähalliin – lipunmyynti käyntiin 15.2.
Lisätiedot: EM-karsintasivusto
