HNMKY ja Karhun Pojat yhteistyöhön B-tytöissä

Helsingin NMKY ja Karhun Pojat yhdistävät voimiaan B-tyttöjen edustusjoukkueissa kaudella 2013-14 ja osallistuvat syksyn SM-karsintoihin 1-2 yhteisellä joukkueella. Tavoitteena on saavuttaa paikka B-tyttöjen SM-sarjassa ja valtakunnallisessa I divisioonassa.

Joukkueen vastuuvalmentajina toimivat Mikko Rönkä ja Emma Malm, jotka molemmat jatkavat valmennusta myös omissa seuroissaan.

– Yhteistyön tavoitteena on ennen kaikkea tarjota pelaajille heidän motivaatiotaan, taitojaan ja tavoitteitaan vastaava harjoitus- ja peliympäristö. Tässä ajatellaan täysin pelaajien etua, valottaa HNMKY:n valmennuspäällikkö Juuso Milén.

Joukkue kootaan lopullisesti yhteen kesän aikana ja kaudella harjoitukset järjestetään seurojen ydinalueella Malmilla.

– Perinteinen toimintamalli, jossa seura toimii täysin yksin, vaatii isommat ikäluokat kuin mitä meillä tällä hetkellä on. Ensi kauden kokemuksien jälkeen mietimme mahdollisuuksia jatkaa ja syventää yhteistyötä vanhimmissa ikäluokissa sekä potentiaalisia uusia yhteistyökumppaneita, kommentoi puolestaan Karhun Poikien toiminnanjohtaja Heikki Venhola.

Seurat ovat osallisena yhteistyössä myös Capitals-organisaatiossa, jossa HNMKY:n ja KaPo:n lisäksi toimii myös helsinkiläinen Wartti Basket, joka ei ole osallisena tässä yhteistyössä.

Joukkueeseen otetaan lisää pelaajia ja kiinnostuneet voivat ottaa yhteyttä seurojen näihin henkilöihin:

Karhun Pojat

Heikki Venhola

050-3263062

heikki.venhola@karhunpojat.fi

HNMKY

Juuso Milén

050-5059013

juuso.milen@hnmky.fi

Lisätiedot: Helsingin NMKY:n nettisivut

Lisätiedot: Karhun Poikien nettisivut

Päivitetty

Kategoriat