Hongan päävalmentaja Pavicevic sairaalahoidossa

Korisliigassa pelaavan Espoon Hongan päävalmentaja Mihailo Pavicevic, 49, on hoidettavana kovien alaselkäkipujen takia Jorvin sairaalassa Espoossa. Pavicevicille on tehty Jorvissa sunnuntai-iltana kokeet, joiden tulokset saadaan maanantaina. Selkäkivut ovat vaivanneet Pavicevicia jo pitempään.

Hongan montenegrolaisvalmentaja Pavicevic oli seuraamassa sunnuntaina Vantaalla Pussihukkien ja Uudenkaupungin Korihaiden välistä SM-karsintasarjan ottelua, josta hänet kiidätettiin ambulanssilla sairaalaan.

– Tietysti tällaiset tilanteet pelästyttävät aina, mutta kyse ei liene vakavammasta. Pavicevic saa hyvää hoitoa Jorvissa, toteaa Hongan omistaja Mika Sohlberg.

Honka käynnistää maanantaina valmistautumisensa viikon kuluttua alkaviin välieräotteluihin apuvalmentaja Petteri Kuuselan johdolla.

– Kuusela vastaa Hongan valmennuksesta siihen asti, kunnes Pavicevic saadaan kuntoon, kertoo Sohlberg.

Honka selvitti lauantaina tiensä liigan välieriin voittamalla Porvoon Tarmon suoraan kolmessa ottelussa. Honka kohtaa välierissä KTP:n, joka raivasi tieltään mestaruutta puolustaneen Lappeenrannan NMKY:n. Välieräsarja käynnistyy maanantaina 7. huhtikuuta Espoossa.

Pavicevic valmentaa Honkaa seitsemättä kautta. Honka on voittanut Pavicevicin valmennuksessa kolme Suomen mestaruutta, yhden Suomen cupin ja viime keväänä SM-pronssia.

Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/

Päivitetty

Kategoriat

,