– Kyse oli munuaiskivikohtauksesta, mutta nyt kaikki näyttää olevan taas kunnossa. Minua ohjeistettiin palaamaan välittömästi takaisin sairaalaan, jos kipuja ilmenee uudelleen, kertoi Pavicevic.
Selkäkivut ovat vaivanneet Hongan montenegrolaisvalmentajaa jo pitempään.
– Kivut olivat edelleen sairaalassa hirveät aina kolmeen asti aamuyöllä, kunnes oloni helpottui lääkityksen avulla. En tunne kipua enää lainkaan.
Honka kohtaa ensi maanantaina Espoossa käynnistyvässä välieräsarjassa KTP:n.
– Valmistautuminen välieräsarjaan alkaa tämän illan harjoituksissa, joissa olen jo mukana, lupasi Pavicevic.
Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/