Honka solmi torstaina loppukautta koskevat sopimukset amerikkalaispelaajien Ben Perkinsin ja Akeem Scottin kanssa, joista jälkimmäinen tekee debyyttiinsä espoolaisryhmän asussa perjantaina.
– Perkins saapuu Suomeen sunnuntaina ja hän pelaa ensimmäisen ottelunsa Hongassa tulevana keskiviikkona, kun saamme liigakärki Torpan Pojat vieraaksemme, kertoo Hongan manageri Sampsa Rekonen.
Lisätietoja: /sarjat_tulokset/korisliiga/